26 Mars 2012

God förmiddag!
Denna morgonen började väl kanske inge vidare, har ju nå fel med halsen å näsan så ja måste spotta varje morgon eller fräsa eller va man ska säga så gick ja på toa när dennis åkte, och gjorde så som ja brukar men då började det forsa magsaft ur munnen på mig och sluta ville de inte göra heller, haha men efter ett tag vare klart och jag kände varken före eller efter att jag mådde dåligt.. Skumt
 
Käkade frulle direkt efter ostmackor och flingor med mjölk! Gott =)
Sen rensade jag våra två "garderober" med skitsaker i och skåper där vi har skitsaker, blev en hel del som kastades HIMLA skönt var det iallafall!
 
Har även tvättat, dammsugit och diskat och plockat in lite mer björkris till fjädrarna på bordet =)
HEJ RASTLÖS SJÄL

Bjusser på lite bilder!
Köket just nu, bytt gardiner och ja björkriset hehe 
 

Har även hunnit plugga lite idag och varvat med äpple och te.
Här ska den vita malm byrån stå med bebbekläderna, men just nu får våra troser, kallingar och strumper stå där =)

och lite fler bilder på myshörnan!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0