V35

Gick ju in i vecka 35 i torsdags!
Har haft en heel deel sammandragningar, härom helgen hade jag sammandragningar var 5 minut och stickningar neråt även fast jag bara låg och vila så jag tror det måste ha varit förvärk för annars ska det ju försvinna om man vilar? 
Annars mår jag bra! Försöker att inte överstränga mig så mycket. Överansträgning= ont i ryggen, sammandragningar, illamående osv.
Ha även MASSA uppstötningar typ, det trycker på för mycket så när jag lägger mig ner på nå vis eller sitter för hopkrupet så kommer det upp, obehagligt och äckligt!
 
Märks att det är riktigt trångt där inne då jag konstant har fossingar som trycker på höger revbenen..
Har även börjat fatta att det är hicka bebisen har, så himla gulligt man känner så tydligt även Dennis gör det<3 Det tyder ju på nåt bra = övar på att andas så den får mer än gärna hicka omkring där inne :D

I morgon ska jag till Barnmorskan och Föräldrarutbildning del 3. Ska bli skoj!
Kanske kan mobilblogga därefter.

 
 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0