Knöa hian nedervåning

Såhär ser hallen ut JUST NU, men jag vill ha en vit sko och hatt hylla och en ljus stor matta och sen några fina detaljer. Men det får vänta tills man hittar det man verkligen vill ha, jakten får fortsätta och så länge får det se ut såhär :)

 
 

Vårat lilla plutt kök :) älskar det faktiskt! DISKmaskin har vi dessutom, ett stort skafferi som inte syns opå bilden. Är dock på jakt efter en "hutch" då det inte finns några LÅDOR ? Liksom vart ska man ha bestick och annat joll.
Vardagsrum / Mat del
Vet att det kan verka/se ganska litet och trångt ut motför hur vi bodde tidigare, men gud vad mycket mer vi trivs i detta både jag och Dennis är så himla nöjda!!

Det känns verkligen som ett HEM, det tar 5 minuter att åka ner på byn och kanske 30 min att gå.
Känner att det inte kan bli så mycket bättre! Längtar till att få skaffa minnen och göra det ännu finare här hemma ju mer tiden går!  Det är så himla fräscht och mysigt här och vi tycker vi har en alldeles fantastisk hyresvärd som vi dessutom är granne med som har 2 underbart söta barn. Åh! Är kär i mitt hem haha :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0