3 Juni

Heeej! Här har det varit lite frånvarande!
 
Tänkte börja med att säga att ni ska inte ta min depp/klago inlägg som att mitt liv suger eller att jag är olycklig! För det är jag verkligen inte, jag är och har så himla mycket att vara glad och tacksam över :)
Men ibland så spökar hormonerna och en sak blir 100 gånger värre än den egentligen är och man blir så ledsen i "Onödan" för sen när man tänker på det dagen efter så undrar man hur man tänkte igår. Haha ni känner säkert igen er, och fler såna inlägg blir det säkerligen haha! Men det är skönt att få skriva av sig, för jag står för det jag skriver och det känns verkligen så för stunden men oftast så försöker man inte tänka på det som är negativt och hur ensam man blivit OSV! Utan glädjs för det man har :)
 
Ville bara klargöra den saken. Men som sagt det är ju en blogg och jag öppnar verkligen en stor del av mig själv för er och som alla vet är inte livet alltid en dans på rosor :)
 
Nåja, 
Hade en svinan bra helg skulle jag vilja påstå!
Kommer inte riktigt ihåg VAD jag gjort men, fredags var vi ju på bal typ 10 minuter, åkte ner och åt ute på bolaget med hjärtis, han fick dricka så jag körde resten av kvällen åkte runt på äventyr med han och sebbe, var på bandy med dennis sebbe robert och ulf, o ja vi kom inte i säng försen runt klockan 3. Men det var en super bra kväll!
Lördan sov vi ända till 12 :O Åkte ner på byn och åt, hämtade upp Sebbe och Jennifer o hugo och åkte till lillbobadet, fiskade/plaskade benen, hängde hos dennis pappa, hittade på mer tok, och vips så var klockan 1 på natten o dags för sängen!
Söndan vart det att tjoa på här hemma och åka ner på byn och käka och sen snurrade vi nån timme. Kom hem runt 18, då blev de dusch och film med götta tills vi somna runt 12?
 
Hade en svinbra helg iallfall och fick himla mycket egen tid med min älskling som verkligen behövdes, kände mig som en annan människa igår, såååå himla lycklig!!!!!!<3
 
Kan inte va lätt för honom heller att vara med en floodhäst!
 
Tack för helgen allihopa <3
konstigt nog har jag typ inga bilder.. kan dock vara för att vi inte hittar nån riktigt laddare så telefon är typ död 24/7--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0