V39 38+4

Åhh va akut ont ja får i magen ner i ljumskarna och låren till och från. Superjobbigt, och för att inte tala om jävla munspyor jag börjar fått heeela tiden. Inatt var det hemskt!! Man sväljer å sväljer för att de inte ska komma upp och nä de är verkligen inte fräscht... haha så ni vet liksom ;)
 
För övrigt tycker jag att jag mår fantastiskt bra :) inget hormonmonster här inte! har jag dock inte varit under hela graviditeten tycker jag.. Men det är riktigt tungt nu och jag tror jag bär på en tjockisbebis och en lång sådan, jag tror jag tippar på 52cm, 4100g, eller nåt i slutändan! (FY) man kan ju hålla tummarna på mindre. Men ja har inbillat moig det och det gör mig mer och mer frustread ju närme BF datumet vi kommer att den ska bli ännu större liksom den ligger ju messt och gottar på sig! Haha gosis <3
 
NÅGON SOM VÅGAR GISSA DATUM PÅ NÄR BEBBE VILL KIKA UT? =) vore superroligt för mig att få nån kommentar iallafall så det tycker jag ni kan göra om ni endå kikar in här! Gissa vikt och längd med om ni vill :) kan skriva upp dem som gissat här sen så får vi se vem som kom närmast :D
 
Vecka 39

 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

28 juli, 51 cm, 3780g kanske? haha :)

2013-07-15 @ 16:14:26
Postat av: Felicia

Den 22andra eller 23dje tror jag :D men jag vill att den ska komma nu !! :D

2013-07-15 @ 17:27:31
URL: http://nattstad.se/felleez
Postat av: ida

Jag tror bebis vill titta ut den 20 juli och tror bebis kommer väga 3224 gram och vara 49cm lång :)

2013-07-15 @ 17:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0