Kärlek

(kanske lite luddigt inlägg...men det gör inget!)
 
 
 
Oavsett vad som kommer hända i framtiden så kommer jag alltid ha ett speciellt band till Dennis, fram till dagen då jag dör. Det finns ingenting jag inte skulle göra för honom.
Jag har älskat förr, eller åtminstone trott att jag gjort det. När vet man att man träffat den "rätta" liksom? Som svar har jag fått "man bara vet" och nu vet jag. Nu förstår jag vad dessa människor menat.

Dennis är den som alltid lyckas hålla mig i mina banor, som alltid påminner mig hur bra jag är, som tar mig ner på jorden när jag kanske är en bit ute och cyklar, som får mig att känna hur fantastiskt livet är, som får mig att le och skratta varenda dag och som alltid lyfter upp mig när jag inte längre orkar själv.
Jag kan säga att jag är väldigt beroende av D och jag litar på honom till 110% det finns ingen bättre och finare människa och jag vet att han kommer bli världens bästa pappa. Precis som han är världens bästa vän, och kärlek.
 
Jag älskar Dennis så mycket att jag ibland kan bli så frustrerad och inte veta vad jag ska ta mig till. Vi kommer snart bli föräldrar, jag är kärare än någonsin och jag hoppas, tror och önskar att jag får dela hela mitt liv med denna människa. Det finns ingen annan för mig och jag är så otroligt lyckligt lottad och stolt över att få ha honom som min, och som pappa till vårat barn. Jag är överfull med kärlek och jag vill bara skrika ut min kärlek för den här människan. Han är bäst.
 

<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0