Instagram: carrofaahlstrom

Följ mig på insta ifall ni tycker om att kolla in här, jag lägger upp mycket mer där, då jag hatar att skriva på mobilen så blir de inte bloggning från den.
 
Var till Faster i måndags där min kusin som också är preggo var. Hon bor egentligen i sthlm. Så det var trevligt, fick med mig detta tyg! Det vita det är smånallar på, så jag satte mig och sydde ett till lapptäcke detta är mycket större än de andra två jag gjort och är superfint! Så himla nöjd!
 
Såhär blidde skötbords delen :) Än så länge :)
Vi har ingen annan plats att ställa det på. Toan är för trång och uppe blir det för långt till vatten. Men jag är nöjd!
 
 
Även har jag pysslat ihop ett babynest =) Hade inte ens hälften av sakerna man ska ha hemma. Men är man opysslig så löser man det endå! :D och nu vet jag ju hur man gör fall jag vill gö ett finare :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0