18 juli

Heej! Ingen bebbe på g än.... kul att så många kikar in härom dan var det 83 stycken o runt 170 sidvisningar galet kul ju :) ( mkt för att va min bloggis ) hoppas några stannar. Det är jätte kuuul när ni lämnar spår efter er även fast det inte är så många stälö gärna frågor om de är nåt ni undrar ja svarar på de mesta :)
 
 Idag ska vi som sagt till min mamma en sväng å få lite saker. Längtar tills klockan slår fyra. Hitills håller ja på å dammar dammsuger rensar skåpen. Så de ärmordning å reda å bebbens flaskor å ersättning nappar å grejer fick en egen hylla.
 
Det är bara sex dagar kvar till bf nu å ja hoppas hela tiden att jag ska "kissa" på mig eller att den molande värken ska bli värre. Det är riktigt trångt där inne nu pch det är fruktansvärt jobbigt när man ska sova. Det trycker på alla organ och ingen ställning är skön.
Tycker även att alla ja följt på blogg å insta fått sina små nu även de som haft bf långt efter mig. orättvist!!! Ja vill oxå. Håll tummarna fär mig att nåt händer i heögen åtminstone... okej? Ha de bra så länge hörs ikväll ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: melinda

Jag drömmde inatt att ni fick en liten tjej :) så de gissar jag på. Kram :D

2013-07-18 @ 17:14:48
URL: http://meland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0