12 Juli

GRATTIS LITEN SYSTER SOM BLIR 9 ÅR IDAG <3
 
Mamma, Peter, Amanda Alex och Axel åkte till Göteborg igår. Så är här nu en sväng mormor är här och tar hand om hundarna och katterna medans jag har hennes katt.
 
Blä, måste åka hem snart och ge han mat och städa och grejer. Ska aldrig skaffa mig ett djur igen, blir GALEN på allt katthår, så är jag rädd att utifall vi får åka in så vill jag ha det rent och fint när jag kommer hem, så jag städar fan hela jäkla tiden.. Haha
 
Idag slutar MITT HJÄRTA för en gångs skull äntligen tidigt! (KL 16) Han har slutat typ 10 varenda kväll i två, tre (?) veckor nu. Bara en vecka kvar nu sen har han "semester" tills knoddis kommer då blir det pappadagar istället.
 
Hoppas den kommer före. Orkar inte va tjock nå mer, men jag börjar faktiskt gruva mig mer och mer för förlossningen, känns som jag inte kommer klara av det och typ dö, men får tänka att inprincip alla andra klarar det så varför skulle inte jag? Är ju bland det naturligaste som finns så det ska nog gå bra på nå vis..
Vill bara träfffa den lilla och se va de är för filur jag hängt ihop med i 9 månader :)
 
Nåja nu har filmerna laddat klart, så nu tänker jag ta min dator och åka hemåt.
Vi får se när vi hörs mer. Ni får ha det fantastiskt bra så länge och njut av sommaren! Snart är hösten här! Haha
 
Önska mig lycka till fall vi inte hinner höras som tjockis nå mer!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0