Bebis + Bebismagen idag v19

I morse vid halv 9 for jag Dennis och Hans mamma till Hudik :) Nervös som ett cp var jag.
Trodde den hade dött, eller att den hade någon skadad osv, mådde illa och allt möjligt innan.
Har fått för mig att jag har så himla liten mage med, kanske var därför. Men nu såhär i efterhand så är jag bara glad att va så liten som jag är ;)
 
Vet att det står 17+ nånting på bilden men det är sedan förra mätningen. Så lill*n är beräknad 24 Juli :)
Kunde inte se könet. :( Tråkigt ville hemskt gärna veta av en hel del anledningar. Men huvudsaken den va frisk och hade full fart där inne, så himla kul att se. Helt perfekt sa bm att den var <3
Magen nyss som dennis tog, 18+4

Kommentarer
Postat av: Stina Schön

Men nog syns det allt :) vilken underbar liten mage!

2013-02-25 @ 15:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0