Thuvas julklappar

Thuvas fina julklappar.
 
Den till vänster fick hon av Dennis farbror med familj, 
Lära gå vagnen av min Mamma och Låtsas Pappa
Och Stolen av hennes Farfar =)
 

Denna fick hon av MIN mormor =)

Jätte björnen fick hon av sin farfar =)

Denna fick hon av sin farmor + en till lära gå vagn, fast vi ska byta in den till nåt annat kul

Kaninen fick hon av min pappa tjej, och bodyn av min pappa och jackan av min lillasyster =)
Bodyn fick hon av Dennis farmor och "setet" av min lillebror.

Sen fick hon silverbestick, en docka med flaska och tallrik, 2 leksaks djur. en grej som man kan trycka på så kommer det upp får, kossa, hund och katt tror jag det var och säkert nåt mer ber om ursäkt om jag glömt nåt =)
hon och VI är iallafall jätte tacksam SÅ HIMLA mycket fint och bra!<3 TACK sååå mycket vi har världens bästa människor omkring oss. 


Av mig och Dennis fick hon lite små leksaker, massa kläder och en overall =)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0