Mina & Dennis julklappar

Shit vad jag och Dennis måste varit snälla i år alltså.
Dagen började med frukost hos Dennis Farbor, Madde, Theo Tilda, Hans Farmor, Börja, Hans Pappa och Anita.

Där fick VI, våffeljärn, brödrost och en mixer! + att jag fick ett 32G minneskort!


På kvällen hemma öppnade vi mer julklappar där fick jag
Nagellack, äggskärare, kudde som de stod Hälsingland på, en filt, jeans, mascara en jacka 

 Dennis fick, kalsonger strumpor, lotter, 2 rockstar tröjjer
 
+ att vi fick en skruvdragare tillsammans. 2 biobiljetter och en nalle som sjöng!


Förutom två tröjjoor, kalsong, ansiktsmössa (?) och lott så fick Dennis även detta av mig och hans far! Hehehe ticket to death


och GISSA vad JAAAG fick!!! Jo en SYSTEEEMKAMERA AV VÄRLDENS BÄÄÄSTA KILLE + STATIV
bästa julaftonen nåsin, seriöst gissa om jag blev glad?! Skakade när jag öppnat paketet haha :D

Fick en Nikon  d3100 tror jag den heta och en så länge så älskar jag den! och min Dennis hihi!<3



Hoppas jag inte glömt nåt nu igen. Vi är iallfall så jäkla tacksamma för allt, egentligen har vi fått på tok för mycket. Underbara familj. Jag älskar er. Ni vet vilka ni är om ni läser!=) massa kramar <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0