Rutiner

Lillskruttan har börjat skaffa sig natt rutiner
Hon somnar alltid mellan 9-10
Så vaknar hon mellan 1-2 för mat och somnar om direkt efter (super skönt)
Sen igen vid 5-6 för mat här kan hon jolla lite innan hon somnar men oftast brukar jag vända henne till mage och då brukar hon somna om direkt och så sover hon oftast till 9 +/-.
Helt Okej tycker jag, jag är iallafall utvilad då.
Vi brukar gå ner gosa lite, äta så somnar hon om igen så då passar jag på att äta frukost :)
 
Tycker dagarna går fruktansvärt fort även om vi bara är hemma så går dom fort.
Vi gör dock inte speciellt mycket, äter, gosar sover och städar typ =)
 
Allt flyter på så himla bra och hon är fortfarande världens snällaste bebis.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0