GIRLstuff

ASÅ vafaaaan, här han man sluppit tjejgrejorna i 10 månader och så ska dom hälsa på 5,5v efter förlossning?!
Men näää stick vill inte ha er här. Helammar ju? Vissa har ju tur och slippa dem flera månader.. Jag vill också va en av dom. BLÄ finns inget tråkigare ju..
 
Fast det betyder ju iallafall att min kropp funkar som den ska men också att jag kan få barn igen om jag inte skyddar mig,så det lär vi fixa snart. Ska ju inte på återkontroll försen 25 september 10v efter förlossning.. LÅNG TID.
 
aja ska inte gnälla mer nu, men ni mammor som läser när kom er mens tillbaks?!

Kommentarer
Postat av: Anja - 19 år & mamma till Sabina!

Jag fick den aldrig tillbaks, eftersom jag satte i sprialen innan den kommit tillbaks efter förlossningen. :) Så jag har varit "mensfri" i snart fyra år, haha! Hur skönt som helst!

2013-09-07 @ 23:34:02
URL: http://anjahakanson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0