2 Augusti 2013

Idag är Thuva 13 dagar gammal. Tiden bara springer iväg och jag tycker redan hon blivit så stor<3
Hon är vaken mycket mera nu. 
Idag har hon och jag haft en mor och dotter dag, det var första gången jag körde bil med henne själv och första gången jag var med henne själv utanför hemmet.
Vi promenerade på byn i ca. 1h satt i Parken så jag fick njuta lite av solen och hon av skuggan, och hann även med en träff med Kerstin på statoil. Sen fick vi gasa i botten hem för Thuva blev väldigt hungrig.
 
Just nu är jag och Thuva hos Thuvas farfar, (Dennis Pappa) medans han hämtar hem dom.
Dom har varit och paddlat kanot. Sen på väg hem blir det att köpa med lite hämtmat och sen hem och mysa som alla andra kvällar<3
 
 
Älskar mitt liv. Även om vi inte gör speciellt mycket om dagarna mer än att ta hand om Thuva, så känner mig så himla nykär varenda gång jag kollar på Dennis. Vi möter varandra och hjälps åt så himla bra, vi är världens bästa team. Jag är otroligt glad att just du är pappan till mitt barn, VÅRAT barn världens finaste tjej. Och minst lika glad och tacksam är jag att du är min BARA MIN fina kille.
 
Jag hoppas jag alltid få ha er två vid min sida. Jag älskar er<3
 
Älskade unge
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0