Vila i Frid min ängel <3

Finner inga ord. Du är den viktigaste och finaste jag nånsin haft i mitt liv. Det som alltid har, och kommer alltid betyda mest. Dig kommer jag alltid bära med mig<3. Jag hoppas verkligen att du har det så himla bra man bara kan ha det just nu, i himlen. Du är och förblir saknad min älskade vän. Jag älskar dig så... <3
 
 
Dom sista bilderna på henne. Hennes korsband har varit av under en längre tid, hon har haft diaré nästan konstant  så hon har varit väldigt undernärd, och hon hade även börjat matvägra. Samma dag så låg hon och skakade och hackade tänder.. Hon bara låg där och jag låg bredvid henne hela dagen på golvet hemma.
 
Fanns inget vi kunde göra. Hon skulle bli 10 år i sommar så hon var ju gammal, och hon led verkligen man kunde se det inte hennes ögon..
 
Sen när vi kom till vetrinären var det som att vi släppte ur en valp ur bilen, alldeles glad och sprallig sådär som man inte sett henne på det senaste året. Då fick man ångest.. Men det var endå som att hon visste vad som var på väg att hända. Att hon var glad, hon orkade ju inget mer. Gav henne massvis med korv sen gick vi in.
 
Jag var med när hon fick sprutan så hon skulle somna och på sista bilden sov hon som en stock. Pussade henne massvis med pussar och sa god natt och att vi älskar henne<3
 
Sen fick Dennis stanna kvar medans dom gav henne den andra sprutan som gjorde att hon fick somna in på riktigt. Jag ville inte se hennes sista andetag.
 
Det jobbigaste var att åka därifrån. Att lämna mitt hjärta ensam. Men jag vet att hennes själ redan flugit och hennes aska får jag ju hem.
 
Världens finaste vovve. Vad jag älskar dig och vad du räddade mig på så många plan.
Så himla många fina minnen du har gett hela min familj. Vi kommer aldrig glömma dig<3
 

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Finaste slebba!<3
Förstår att det måste vara väldigt jobbigt, hunden är människans bästavän. Men tänk positivt hon har de väldigt bra nu kan ja lova dig! de va de bästa för henne och du/ni gjorde henne en tjänst <3 Hon kommer alltid finnas med dig, och hon kommer aldrig bli bort glömd! Underbar hund de där, visst jag har inte träffat henne på länge, men tror inte hon har ändrats så mycket :)Puss påre gumman ! <3

2013-04-15 @ 21:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0