Vårbebisar!

Åååh nu har 5 stycken av gravidbloggarna jag läser blivit mammabloggar!
Sofie (www.sofieeklund.vimedbarn.se) fick en liten tjej!
Vilma (www.vilmamuhr.vimedbarn.se) fick en liten pojke!
Tove (www.tovsi.vimedbarn.se) fick en flicka!
Matilda (www.matilda.vimedbarn.se) fick två flickor!
 
och idag fick Paula och Hugo en liten tjej! (www.paulas.me) (hugorosas.se)
 
Åh det är så himla roligt när man följt dem ifrån början, allt mellan v, 12 och v,20 och sen få se va de är för nåt, och hur den ser ut och att sedan få fortsätta följa deras vardag är helt fantastiskt! :)
 
Tur jag har några kvar att följa =) Dem är beräknad ungefär samma tidpunkt som mig så det är oerhört spännande och roligt =D
 
Åh längtar verkligen efter min egen nu, vad är du för nåt? pojke? flicka? är du likt mig eller dennis? har du hår eller inte? 
 
Så mycket frågetecken! Åhh låt tiden bara gå liite fortare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0