v27. 26+5

I torsdag gick jag ju in i vecka 27. Snart 28 och snart HÖGgravid!
Ja hur mår jag då? Jag känner mig fruktansvärt tjock som att jag ska sprängas när som helst, benen och ryggen gör ont.
Nätterna är jobbiga det är svårt att hitta en skönställning att sova i. Det gör ont att ligga på sidorna och om jag ligger på rygg får jag ingen luft.
Jag är ganska slemmig i hals och näsa, så måste kliva upp MINST 2-3 gånger per natt för att snyta mig och kissa.
Trodde jag hade fått en bristning igår för det sved och va rött på ryggen men jag var bara jävligt torr, så dennis köpte en riktigt body lotion till mig igår =) tack!<3 Den hjälpte jätte mycket fakitskt, känns ingenting idag.
 
Vätska har jag börja fått i benen, men tuttarna har då inte börja läckt. Jag känner mig nästan aldrig hungrig förutom på morgonen. Frukosten är viktigast!
och tjaa, bebbson sparkar som tusan varje dag fortfarande, får inte många lugna stunder jag inte =)
Tog denna bilden igår. Tycker magen bara börjar se grotesk och hemsk ut. Inga roligt att ta kort längre, men jag tänker endå fortsätta för om detta är mitt enda barn så vill jag ha så många minnen jag kan kvar =)

Kommentarer
Postat av: sofie

Söt liten mage ;D

2013-04-23 @ 10:11:44
URL: http://zofiesblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0