Svar på kommentar:

Vart beställde du ditt hår?:) och vilken längd hade du på håret på bilderna? :)
 
 
Hej Josse! haha :)
Jag beställde mitt hår hos [email protected] (vet ej om dom har någon hemsida?) Kolla blocket!
 
Det jag beställde nu var 48cm, jag brukar beställa 50cm, men då brukar jag efter jag satt i det klippa av det 1dm, för annars tycker jag det bara skriker löshår, på bilden så hade jag haft löshåret i ett tag så det såg ju lite tunt ut.

Jag har beställt ifrån blocket, alla gånger jag haft nailslingor och alltid varit super nöjd.
En gång när jag hade slingorna gick jag ifrån brunt till blondt med slingorna och dem slets knappt :s
och jag brukar ha det i minst 4 månader då mitt hår växer ganska sakta.
 
Denna gången beställde jag
100 0,5g slingor för 399:-  
Sen tog jag den dyraste frakten som var på 74 kronor. Men egentligen så är det ju ganska billigt endå!:)

Får hoppas jag blir nöjd även denna gång. ska ju dock bara ha det i till mitten av Juli och jag känner att jag inte vill lägga ut mer pengar som på nå så "oviktigt" som hår! Haha :)
 
Blev ett långt och lite spårat svar men hoppas det blev bra endå.
 

Kommentarer
Postat av: Josephine

Tack för svaret! :) åh blocket har jag inte ens tänkt på ;) vill ju ha till studenten, typ bara därför så jag ska nog beställa clips så jag kan ha de dom gångerna jag vill vara lite extra fin i håret! Ja 50cm från början känns bra så man har lite att klippa bort och så, annars kanske de blir lite för kort med 40cm om man också ska klippa lite. Men de har varit svårt att bestämma vart jag egentligen ska beställa och man vill ju inte betala så mycket eftersom att jag inte ska ha det hela tiden och så har jag inte så mycket pengar att röra mig med när det gäller sådana saker;) men ska kika in på blocket :)!

2013-04-09 @ 20:02:00
URL: http://josephineludvigsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0