Puhh..

Nu har jag suttit och skrivit massa listor, haha tycker sånt är kul ja, så jag får koll i huvudet =)
Just nu har vi faktiskt inte mycket åt lillen.
 
I storlek 50 hade vi, 3 långärmade body, 6 byxor, 1 kofta, 1 pyjamas och massa mössor
I storlek 56, 3 långärmade body, 2 kortärmade, 8 byxor, 1 kofta och 1 pyjamas
 
Eftersom det är sommar då så behövs det ju bara någon tunnare jacka.
Overall kanske man kan köpa när man vet könet?
Sen behövs det ju massor med pyjamaser och strumpor, det sista vi behöver är iallafall byxor.
 
Sen kommer ju det där paketet på posten med massa kläder oxå, ska ha lappen kvar så kan jag bara fylla i vad vi har för nåt undan för undan så man har koll =)
 
Vill ju inte köpa så mycket större storlek heller då det blir roligare att köpa sen när man vet va de är för nåt.
Men det skulle vara kul att ha med sig nåt rosa/blått en av vardera till BB.
Och sen ha någon klänning i beredskap UTIFALL det skulle vara en tjej =) Kan ju hoppas på att min kusin får en flicka annars efter mig så kan hon få den. :)

Tossor <3
Skrev även en lista på vad som behövs, som jag kan komma på.
Jag känner att jag helst vi ha det mesta klart i slutet av maj/början på juni för sen kommer jag va så tjock och bara vilja njuta av sommarn.
Så här har jag skrivit en lista:

Det jag vill ha klart
Skötbord
Skötväska
Insektsnät
Filt/snutte
Balja
Små handdukar
Mobil till sängen
Sängkläder till spjälsängen
Kanske en babysitter.
(och kläderna!)

Det jag kan köpa i sista månaden
Salva
våtservetter
blöjor
nappflaska/napp

(Till mig)
amnings-bh
skit trosor
jätte bindor
bh-inlägg


Det är förmodligen en hel del mer, men de va det jag kom på nu!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0