Kvar att köpa

det vi har kvar att köpa:
Skötbord
Badbalja
Blöjor, salvor, våtservetter, tops, olja, mm. (Små saker)
Täcke till vagnen
Babynest
Sängmobil
Skötväska

Saker som vi lika gärna kan köpa när lll*n  tittat ut 
babysitter, babygym, roligare kläder
 
 
Det är säkert en del mer, men det börjar kännas bra nu, när vi införskaffat skötbord och skötväska så kommer jag nog få ett lugn i mig! Ska bli skönt när det är gjort =)
Har ju ca. 5v på oss att fixa dem sakerna, för sen tar jag sommarlov och då ska jag ha sommarlov med ;)
Fast blöjor och småsaker som ska has från apoteket kan vi köpa i sista minutrarna med.
 
Men men det börjar iaf likna något! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0