Helgen

Ja men hej!
Helgen har varit upp och ner, i fredags så åkte vi till barnens hus, men så när vi hade koommit in så upptäckte dennis att han hade glömt plånboken hos sin pappa, och jag hade inte heller min med mig så det var bara att åka hemåt igen.. Ingen donken blev det heller.
Men som tur var ringde robert och linda och fråga om vi ville äta tacos med dom å de ville vi ju!
 
Så vi åkte hemåt å så kom dom så blev de tacos och film. å ni bara måste se A hounted house seriöst aldrig skrattat så mycke åt en film..
 
På lördan åkte jag med mamma och mormor till gävle och spela bingo!
 
och idag har jag o babe varit i rättvik, å även söderhamn på barnens hus!
visar upp shoppingen straaax :D
 
bjussar på en bild på mig själv från i fredas så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0