Fredrik snortare och Cecilia synd

Sitter i sängen nyduschad och smörjt in heeela kroppen och tagit på mig mjukiskläder! Så himla skönt!
Jag som kände att jag ville fräscha till mig idag och känna mig "fin", men nä! Det får bli mjukiskläder endå tror jag =) Ska ju endå inte göra nå speciellt förutom att åka ner på byn så ja får komma ut ur huset en sväng :)

Men ska sminka mig och platta håret om jag hinner innan älsk hämtar mig :) Längesen jag gjorde det nu! Så det kanske ger mig en liten "Boost" iaf =)
Sen blir det nog bara myskväll hemma med mitt hjärta, men bättre än de finns nog inte, så jag klagar inte =)
hihi. Kul att jag få blogg insperationen tillbaka?! Tycker iallafall jag :D
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0