Eftermiddag

Blev lite mer gjort än jag hade tänkt idag! Men det är ju alltid skönt.
Möblerade om sovrummet en hel del, för där spjälsängen stod tidigare vill jag nog inte ha den sen. Jag vill ju ha den så nära som möjligt vår egen säng. Så den fick byta plats, å likaså våran säng och tv. :)
 
Vet inte om jag kan påstå att det SER bättre ut men det blev bättre iallafall!
Sen så rev jag ur spjälskyddet och slängde det, 1 täcke, kudde, och lite andra saker i tvätten =)
Men jag va endå tvungen att profesoriskt (?) bädda med barpapa täcket för att se hur de kommer se ut =) super gulligt ju. Det får åka ner i tvätten lite längre fram så det inte hinner bli dammigt ;)
 
Läängtar.<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0