Bråkunge!

Aså herregud jag förstår inte hur den lilla i magen orkar!!!
från igår klockan 7 på morgon till 10 på kvällen så höll den på seriöst nästan konstant! Jag sov middag en sväng och plockade och dona då kände jag inget, men så fort jag sitter still så herregud! Och lika idag med, magen flyger åt alla håll, svårt att andas får jag också, känner mig som en tjock gris! Haha
 
Det blir faktiskt liiiite jobbigt! Speciellt när den ska böka på vid blåsan så jag måste gå på toa hela tiden för det känns som jag ska kissa på mig, fast jag egentligen inte ens är kissnödig! Jadu man kan ju faktiskt börja fundera va det är för vilddjur där inne! Hoppas det är nu den härjer av sig och blir lugn sen då ;D
 
Finaste skrutten<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0