9 april 2013

Herregud nu när jag skrev April kände jag WTF APRIIIL??! Det var ju nyss julafton?!?!
 
Hahah God morgon!
Väckte min födelsedagsprins med massa pussar och två paket, han fick 2tischer och 1tjocktröja =)
Lite tråkigt men han får skylla sig själv som inte önskat sig nåt! Behövligt med kläder till den där pojken iallafall :)
 
När han åkt till jobbet sprang jag ner och satte igång en tvätt, har även rivit ur sängkläderna och hängt ut täckena. SKÖNT! + att jag har ställt in alla rendisk och diskat =)
 
Hurtbulle på morgon kvisten, jajemen! 
Nu sitter jag i soffan med en kopp te och 2 mackor. Mums.
 
Har en HEL DEL att göra idag
Damma
Dammsuga
Torka Golven
Tvätta/Hänga tvätt
Bädda ren sängen
Göra tårta 
Baka en kaka
Plocka
 
Så ser min dag :) Tänkte slänga ut recept på en kaka som jag ska göra sen =)
 
LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0