5 April

God morgon Freeeedag! Oh så härligt, drygt ba att det är skola igen på måndag! Men ju fortare det blir det ju fortare får vi sommarLOV! Eller ja, mammaledighet kanske det heter ;) 
 
Längtar lagomt till nästa vecka nu, för då kommer ett paket med 15-16 klädesplagg till lill*n! Mest bruna och vita färger men det är fint det också! Och så var det lite pyjamaser, behövligt då vi inte har nån typ =)
 
Sen längtar jag till slutet av månaden också för då har jag bestämt att jag och babe ska åka nånnstans och shoppa! Jag ska försöka hitta en studentklänning och han ska få välja ut lite bebiskläder på egen hand ;) Ska bli kul!! Och på tisdag blir min gos 21. Hualigen va gammalt :D Tur att man är 19 i nästan ett år till!
 
April känns som en jobbig månad i skolan, men det är inte långt kvar till Maj och i maj har jag typ 5 skoldagar eller nåt :P haha härligt!
 
Surrigt inlägg jag vet?! Men god morron iallafall och ha en himla bra dag!! :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0