4/4 2013

God morgon =) 
Åh va himla härligt det är att vakna upp bredvid världens finaste och mjukaste och goaste pojkvän, VARENDA DAG! Sån himla vardags lyx. Det tråkiga är väl att han måste åka på en gång.. :(
 
Men idag har jag en del jag måste göra.
PLUGGA! Har två arbeten i samhälle jag tänkte försöka beta av idag och två i Religion.
När dom är klar så är det bara några småuppgifter kvar i den kursen men jag kommer vara ikapp helt när jag gjort dessa 4. Ska försöka göra MINST två idag.
 
Så sitter redan i soffan. Tänt ljus gjort en kopp te, knäppt på eva och adam framför och sitter med skoldatan i knäet. Så ska alldeles strax sätta igång.
 
Har ju en hel del andra saker att göra oxå, diska, tvätta, dammsuga, tänkte prova vända sänghimmeln åt det andra hållet då jag såg en som hade gjort det och de va superfint! Ska även skriva upp vad vi har för kläder, i vad för storlekar, vad vi behöver mer av.
 
Såååå, så ser min dag ut! Är det någon som har vägarna förbi skräddrabo får ni gärna kika in på en kopp te/kaffe och lite fika ;) Haha.
 
Ha en fin dag hörrni.
 
Åhh Sommar med mina bästa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0