3 April

Idag är en himla speciell dag.
Idag är det ETT HALVÅR med mitt ÄLSKADE KÖRKORT! Det är absolut bland det bästa som hänt mig :) Den lyckligaste dagen i mitt liv iallafall! Gud vilken känsla det är att ta körkort, och LÄTTNAD!
 
Vi har även bott i huset ett halvår =) och jag var på min "första" kontroll hos barnmorskan idag!

Lillayster följde med mig. Först tog vi prover, dom såg bra ut. Förutom Järnet då, det ska jag fortsätta ta tabletter för tillsammans med Juice. Helst ska jag dricka Juice till varje måltid också. För då tar kroppen upp järnet bättre.
 
Sen tog hon blodtryck det såg också bra ut och så mätte hon SF-måttet som låg på 21.
Och hjärtslagen låg på 150, när hon hävde dit maskinen så gav den världens karate sparkar tillbaks! Så gullig.
Lovisa satt och skratta på stolen en bit bort för hon kunde också se hur magen flög. Haha.
 
Sen skrev hon in alla prover, och mått osv. så fick man se två sträck på en kurva och där mellan ska man ligga och min låg mitt i =) Perfekt! Hihi.
 
Fick två nya tider, en som gör att Dennis också kan få följa med<3 Dock inte försen 22 maj... Den 8 maj är nästa koll och då ska jag få moderskapsintyg. Ska även få gå föräldragrupp =) Längtar, ska bli kul!
 
Kärlek<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0