29 April 2013

Ber om ursäkt för den otorligt dåliga uppdateringen. Men jag har inte suttit vid datorn alls.
 
I Fredas så hade var jag på frukostmys hos Faster och småkusinerna, sen körde jag Fanny och Alexandra till Hudik. Gick på stan en snabbis och fick med mig en grön pöströja, halsband och foundation.
 
Sen när vi hade varit på sjukhuset så hade jag såKLART glömt lyset på där stod vi med en tvärdö bil.
Frågade en gubbe om hjälp och han sa att han skulle komma tillbaka men det gjorde han aldrig så frågade en tant som kom till sin bil som stod bröve oss och visst kunde hon hjälpa oss!
 
Så nu skulle en gammal tant och jag fixa med startkablarna, tog ett tag Dennis guida mig och bilen tände inte ens när ja satt på allt, så när ja skulle plocka ihop kablarna för de inte funka så följde en plastplutt med från +polen på den andra bilen och den skulle ju såklart inte va där från början så då funka det!:)

Åkte på donken på vägen hem och sen blev det mest chill hela kvällen. 
Fick även min ÄLSKADE mjukglass som jag tjatat om i evigheter. Käkade dock en kulglass på knagga som slår alla glassar nånsin! Mums!
 
I lördags så åkte vi runt och försökte komma på nåt att göra typ hela dagen? På kvällen åkte jag och va med Marie och hämtade upp Dennis runt 12 så åkte vi hem å sov.
 
Igår så va ja sebbe å dennis ute å åkte och fastnade med bilen på en skogsväg! HAHAHA dennis sa att vi kommer fastna men ja å sebbe ba näärå xD men de gjorde vi och grävde lera och la pinnar och ris gjorde vi men ingenting hjälpte så ja tillslut fick vi ringa efter hjälp å dra upp oss xD
roligaste som hänt på hela helgen haha
Lagomt skumt att på bilden nedan ser det ut som att det brinner från kasen precis ovanför, fast det gjorde de inte!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0