2 April

Hämtade lillasyster i morse efter jag lämnat Dennis vid jobbet. Åkte hem och åt gofrulle!
Somnade en sväng gjorde jag också. Hann även möblera i tv-rummet, vart mycket bättre! Hihi =)
 
Älskar förändringar <3 
 
Ska snart ner och hämta henne i Alfta och ikväll blir det stuvade makaroner och köttbullar/falukorv (Tillmans!!)
MUMS va gott det ska bli.
 
Och minns inte om jag sagt det men i morgon ska jag på mitt andra möte på mvc, sedan kommer besöken rulla på mycket oftare inte varit där sen vecka 12. Så det ska bli himla kul! Ni får kika in i morgon så ska jag skriva om vad som hände =) Det jag ser mindre fram emot är väl vikten. Uhh..
 
Ha en fin tisdagskväll! och ni som är på studentkryssning, TAT LUGNT å festa lite åt mäg å!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0