16 April

Hej på er. Hur mår ni?
 
Jag blev på lite bättre humör igår.
Bröt ihop men sen satte sig Dennis med mig och beställde bilder, + förstoringar på Slebba, och en t-shirt med Dennis och Henne på <3 Hoppas dem kommer denna vecka. Bästabästa pojkvän... Tack för att du finns<3
 
 
Idag har jag degat här hemma, eller jag har tvättat bebbekläder! Alla våra kläder, dammat, dammsugit, gjort rulltårtor och ja gjort middag. Blev makaroner och falukorv, satan vad gott de var.
 
Ska alldeles strax skära lite frukt och käka mina jädra tabletter, sen ikväll blire morgan och ola-conny med Dennis då vi somnade ifrån det igår. Mysigt.
 
Hoppas ni haft en bra dag!
 
Just nu..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0