10 April

Jag för exakt ett år sedan...
 
 
Hej på er!
Här ligger jag i soffan, åkte med babe ner i morse och tog sedan bilen hem, käkade frukost och har kikat runt på mina vardagliga sidor, bloggar/blocket :)
 
Fick mail om igår att Dennis tröja kommit och att min klänning kommer på fredag! :D Kanske lika bra att vänta tills på fredag så kan man hämta ut båda samtidigt =) Onödigt egentligen att dom kom i olika paket när det bara skillde 3 dar? Men jag visste inte hur man ändrade...
 
Sen så hoppas jag INNERLIGT på att paketet med bebbekläderna kommer idag också! Ska åka ner senare och kika i brevlådan. Åh det vore verkligen lycka! haha :D
 
Sen hoppas jag på att löshåret kommer denna vecka med, även fast jag inte kan hämta ut det xD Men kan säkert låna av pappsen, eller hjärtat. Annars får jag helt enkelt vänta tills pengarna rullar in!
 
Älskar paket ju! Haha åh, har lega och fantiserat och studenten och läst om andra som tar studenten höggravid. Kommer ju vara i vecka 35 =) Hoppas klänningen sitter fint och så kommer jag ha lååångt lockigt håår :D
 
haha när nu avslutar vi här =) ha en bra dag hörrni så hörs vi senare!! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0