09:38

Känner mig segast i världen idag, idag tänker jag inte göra nånting här hemma. Förutom plocka ihop tvätten och diska har jag redan gjort.. Ryggen är ännu värre idag så den kan nog behöva lite vila.
 
Sitter iallafall nu med lugna favoriter och bebben sparkar på =) Den hör ju ljud nu! hihi 
Förresten så gick jag in på bio sidan och fast and furious SEX LIGGER UPPE(!!!) tror det skulle vara premiär 22/5 här hemma, fyfan va ja ska ha koll på att boka plats kan jag lova! 
Älskar att ha saker att längta till
 
Några saker jag ser fram emot
 
I morgon: 11/4 - Våra 10 månaders dag, och jag går in i vecka 26!
Nästa vecka: TVÅ SIFFRIGT, Rebecka kommer tillbaks till skolan! :D
Hämta byrå hos becka så jag kan börja tvätta bebbekläder vika och lägga i :D
Paketen (Klänning, håret, bebbekläder)
Marknad i Bollnäs
Fast 6
Studenten
 
Sen så fort det blir varmt ska jag åka och va med min fanny mycket mer! Saknar henne. Inte blivit mycket ses nu på våren och vintern.. :(
 
Säkert massa mer å men när ja tänker på dessa så blir ja glad :D

 

 
 
Ofräshing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0