Rastlös

1. Vad heter du? Carolina Fahlström
2. Hur gammal är du? 18 år
3. Vart bor du? Edsbyn
4. Hårfärg? Svart
5. Ögonfärg? Blå
6. Hur lång är du? 171 cm
7. Kär? Ja
8. singel eller upptagen? Upptagen
9. din bästavän? Fanny
10. När och vem kysste du senast? Dennis, i morse <3

11. Har du hånglat med någon av samma kön? Ja x] 
12. När hade du senast sex och med vem? Dennis i helgen <3
13. Hur långt är ditt längsta förhållande? 2 år
14. Dumpat någon? Njae
15. Blivit dumpad? Jao
16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? att ha ett "förhållnade" då antar jag? Dennis. För att han är den enda jag ALLTID kan vara mig själv med, han vet ALLT om mig och jag känner sån himla tillit för honom. Dessutom är han snäll omtänksam, mysig, snygg, han är allt man kan önska sig i en person!
17. Vad har du för mobil? samsung
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? dela med mig
19. Favoritland? Svergie
20. Favoritfärg? Lila, 

21. Film? - 21 jump street ligger högt på listan just nu ;) så skön.
22. Bok? harry potter böckerna
23. Killar eller tjejer? Att umgås med? Killar, att va tillsammans med? Killar
24. Vad gillar du mest med dig själv? att jag är ganska snäll när man lär känna mig. och att jag bryr mig oerhört mycket som kan bli jobbigt ibland. Sen kan ja va ganska envis vet inte om det är en bra eller dålig egenskap. beror på.
25. Vad gillar du minst med dig själv? Delar av Utseendet?
26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan - Mamma ..
27. En person du älskar - EN? Kan inte välja 1??! Min familj, Dennis & Fanny Rebecka och djuren.
28. En person du hatar - Jag ogillar ganska mycket för att dem har huggit mig ryggen och dem vet vilka dom är. och det tror jag ni oxå gör, ärligt så börjar dem på C & A !
29. Ut och festa eller myskväll? Myskväll
30. Saknar du någon just nu? ja saknar mitt hjärta
 
31. Vad är det bästa som hänt dig? Att Dennis gav mig denna chansen fast jag verkligen inte var värld den för fem öre. Men jag försöker bevisa det nu. Att jag är värd den. 
32. Beroende av något? tror jag börjat bli beroende av energidryck
33. Ditt livs största misstag? att jag "gick tillbaks" till marcus jag det inte. Visst det var ett misstag men det hade aldrig tagit mig hit där jag är idag.
34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? DENNIS! han är den enda som skulle stå ut medm ig ;)
35. Har du några tatueringar? Ja 3,
36. Piercingar? Naveln.
37. Vem är mest lik dig? Mig? Öh ingen men ja är lik Pappa
38. Har du någon förebild? Njae vet inte
39. Vad ska du göra idag? Rensa mina gamla prylar och umgås med Emilia
40. Vad är det värsta du vet? Alla hemska saker i världen såklart som (krig, död, misshandel, osv)
vardagliga saker? Svek, otrohet

41. Vad är det bästa du vet? På kvällen när jag ska somna och hjärtat klänger på mig och när han tittar på mig. Känslan man får i hela kroppen då är obeskrivlig..
42. Vad åt du senast? Bulle
43. Vad vill du ha just nu? En tatto!
44. Vad köpte du senast? Minns inte
45. Vem är din favorit kändis? Kate Hudson
46. Vilken är din favoritställning? Hm beror på, bakifrån eller skeden
47. Tränar du? nääää hahahah
48. När går du och lägger dig? 10 typ
49. Vad är klockan nu? 12:56
50. Är du nöjd med ditt liv? JA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0