28 september 2012

God morgon! Va kul att så många kikade in igår :) hihi. 
Har legat och vridit och vänt mig i sängen sedan hjärtat drog till jobbet men inte kunnat somna om, plus en dunkande huvud värk på det. Gick upp kasta i en tvätt och stoppa i mig lite frukost och nu känns det genast bättre! Skönt :)
 
Om ca, 1,5h kommer mamma och hämtar mig så ska jag åka på badhuset med min lillebror. Eftersom han verkligen kämpar med att gå ner i vikt så vill jag försöka finnas där och stötta <3 sen gör de ju inge om ja får röra lite på fläsket heller ;)
 
När vi är klar där kommer förhooppningsvis Dennis och hämtar mig, får se om Sebben kommit hem än då eller inte! Super skojj. Sen åka och hämta nycklarna! SOM JAG LÄNGTAT! :D
 
Kanske blir lite dålig uppdatering i helgen. Har ju inge internet där ute än så :) 
 
Bjussar på 3 bilder från gårdagen och en från nyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0