27 September

Hejsan! Det var ett TAG sen. Hoppas det är okej med er alla! Ser att ett tiotal läsare är in dagligen och kikar fast jag inte uppdaterar. Stackars er. Ska försöka få ändring på det. Jag vill blogga men har varken tid eller inspitration. Så ni får ta det som de kommer.
 
Som ni kanske vet "bestämde" jag mig för att hoppa av skolan. Skrev in mig på arbetsförmedligen började söka jobb, och så vidare. Sen förra veckan på torsdagen när jag Lovisa och Loisan skulle till Bollnäs en sväng så fick jag för mig att ringa min nuvarande mentor Johanna så det gjorde jag! och redan dan efter åkte jag dit med loisan och så fixade vi ett schema till mig.
Det blev så att jag läser just nu, denna termin.
Ergonomi, Psycologi, Samhällskunskap, Estetisk Verksamhet, Projektarbete, Småföretagande B, och Svenska C.
Dem kursvia ämnena läser jag med min "klass" gullhår och resten med andra/blandade klasser.
Det känns just nu helt okej. Jag ska ge det en chans iallafall.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0