Tiden springer fortare än man hinner med

Ja, här var det tomt.
Förra helgen var iallafall BÄST. Den absolut bästa helgen på länge.
På fredagen åkte jag med Mamma och Mormor till Gävle. Gick på Ikea och spelade Bingo. Blev en del nya saker och påfyllt i plånboken, hihi. Lämpligt.

Kom hem vid 1-2 på natten och då satt Marie och Dennis och spelade på varsin data så joinade dem.
Vid 04 åkte jag ner på byn och skjussa hem emilia med fl. Sen hem och satt vid datan en stund till. Gick och la mig vid 7, och sov till halv 9. Dem andra satt uppe.
 
Jag åkte till Boollnäs med lillebror och hade kvallitetstid. Var överallt, Rusta, Dollar, Jysk, Karlsson, Aqua, Stan, ja allt. Shoppade loss och fick med massa hem till hemmet.
 
Väl hemma var Bossen och Emilia här oxå, jag lagade mat tills oss och så blev det dricka lite och kinect! Så jävla kul. Haft träningsverk hela veckan. Har fortfarande lite i vadena. Haha. (PS. lägger nog upp videona sen för er som inte sett dom. HAHA)

 
Söndag blev en slappdag. Fick besök av lillesyster lillebror och Pappsen en sväng oxå. Hade dessutom Pysen där från tors-lör. Mys <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0