29 Oktober 2012

Hej! Har helt glömt bort att jag har en blogg den här helgen. Har alltså haft en del att göra.

I Fredags åkte jag till Marie och var där tills Dennis kom förbi. Sebbe kom också hem. Packade ihop oss, Jag Dennis Marie och Sebbe, + Holm och åkte hem till oss. Spelade kinect och drack cider/öl! Hade det allmänt bäst.
Blev att jag sebbe och dennis delade säng, haha! och marie och holm fick dela madrass.
 
På lördagen åkte vi ner på bynn och hämtade Boss. Dennis och Sebbe drog iväg en stund och jag och Marie åkte hem igen.
Efter att ha varit hemma en stund kom Dennis Sebbe och Simon hem så hade Älsk köpt en stiftelse biljett till mig som jag ska gå på i Februari, tack så himla mycket. Fin överraskning älskling!
 
Käkade mat och spelade osv. (: Söndan blev de dega i soffan hos marie och käka hämtmat. Och skjussa sebbe te bussen i bollnäs! Haft det super iallafall :) Hoppas ni också haft det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0