Not a day goes by that i don't think of you .





I förr går umgicks jag med Fanny var på Karlslund med Käller Borg Emelie Hanna och fler . :) As trevligt !
Typ alla badade utom jag . Fick skjuss av Käller hem till Fanny och så gick vi hem till henne och la oss .

Åkte till Edsbyn dan efter, enbart för att träffa Dennis typ tio minuter och hämta kläder . Sen tillbaks till Bollnäs. Mötte upp Käller sen Banger och sen Fanny, efter det gick vi + Per till Karlslund satt där en stund men det var as kallt så jag och Banger gick till station och satt där i två timmar , träffade Emelie en sväng sen tog vi bussen så föjde jag med honom hem ! :)
Hälsade på hans söta bror, och kikade runt hur han hade det sen gick vi till ut huset och kollade på en as bra film dock såg jag inte klart hela .. Minns inte va den hette heller, hans Mamma kom med maxmat runt halv 12 ? Då va jag för död för att äta ;P Haha .


Vi tog bussen till Bollnäs 1020 i morse då gick jag direkt till lägenheten och städade . Fram till 3 . Eftersom den andra idioten som bott där inte kan ta nå jävla ansvar över huvud taget USCH ! 

Aja tog 1540 bussen till Byn och hämtade ut mina skor, LOVELOVELOVE! så jävla snygga!
fick även med massa medel till dom plus massa skosnören (?) gratis :D sånt gillar man!
Sen käkade vi kladdkaka här hemma med glass och nougatsås. Plus att lillsyrran tjatade till sig att åka ner på byn och köpa chips ;) så nu ligger hon och jag i min säng med tända ljus och chips + dricka. Hur mys som helst ju<3
ska typ sova nu.. Skola i morgon BLÄ! Men sen åker jag nog och umgås!:D hoppas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0