Lista

Senaste:
Låt du hörde: Flo Rida - Whistle
Film du såg: Typ kärlekbrevet eller vad det var på tvn i morse
Mat du åt: potatissallad och burkskinka
Kram: Mamma
Puss: Mamma på kinden
Känslan: Längtan
Bråk: Minns ej
Resa: Bollnäs om det räknas som resa
Glädje: Att veta syrran är hemma i sverige om 21 dagar
Längtan: sis & jimpan
Dröm: Typ att vi var inne i ett dator spel ungefär med massa zombiesar.. usch hatar zombies
Personen du träffade: Mamma
Person du pratade i telefon med: Eve
Personen du fick sms av: Jimmy
Gången du var utomhus: Igår kväll
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Minns inte
Antingen eller frågor:
Storstad eller landet: Landet
Hamburgare eller pizza: Hamburgare
Kött eller fisk: Kött
Hund eller katt: Båda
Aftonbladet eller Expressen: AB
McDonalds eller MAX: DONKEN!!!!!!!!
Vin eller Öl: Öl
Charter- eller skidsemester: Charter
Sverige eller Utlandet: Bo i Sverige men ha semester i utlandet
Sport eller nyheter: Nyheter!
Hockey eller fotboll: Kolla på hockey
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: inte lika ljus som mig iaf ;p
Sommar eller vinter: Sommar!!!
Fem saker du alltid har i ditt kylskåp:
- Mjölk
- Bravo juice
- Grönsaker
- Smör
- Och någon middag
Fyra saker du inte kan vara utan:
- Min familj
- Min mobil
- Mina vänner
- Och jimmy hehe
Tre saker du inte kan äta:
- Jätte stark mat
- Insekter haha
- Gosan
2 saker som gör dig glad:
- Mina vänner/pojkvän
- Min familj
En sak du gör oftast flera gånger i veckan:
- Duschar?
Senaste:
Låt du hörde: Radion i bilen tidigare
Film du såg: Bilar 2 ;)
Mat du åt: Kebabrulle
Kram: Dennis
Puss: -
Känslan: Längtan
Bråk: Typ sista april?
Resa: Bollnäs om det räknas som resa
Glädje: Att veta att det bara är 16 (?) skoldagar kvar!!
Längtan: sommarlov och ett eget hem..
Dröm: Minns inte
Personen du träffade: Dennis Mamma Peter Mormor Alex Amanda :P
Person du pratade i telefon med: Peter
Personen du fick sms av: Marcus
Gången du var utomhus: Alldeles nyss
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Det vet jag inte :P har två familjer eller typ 3 så

Antingen eller frågor:
Storstad eller landet: Landet
Hamburgare eller pizza: Pizza
Kött eller fisk: Fisk
Hund eller katt: Båda
Aftonbladet eller Expressen: AB
McDonalds eller MAX: Donken såklart
Vin eller Öl: Öl
Charter- eller skidsemester: Charter
Sverige eller Utlandet: Bo i Sverige men ha semester i utlandet
Sport eller nyheter: Nyheter!
Hockey eller fotboll: Kolla på hockey Spela Fotboll
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: MÖRKhåriga..
Sommar eller vinter: Sommar!

Fem saker du alltid har i ditt kylskåp:
(när jag har ett eget kylskåp så)
- Smör
- Kattmat
- Nå dryck
- Pålägg?
- Dressingar 

Fyra saker du inte kan vara utan:
- Min familj
- Min mobil
- Datan
- Vännerna?

Tre saker du inte kan äta:
- Fet/senig mat.. Typ kött..
- Kaviar
- Levande saker!;O

2 saker som gör dig glad:
- Mina vänner
- Min familj

En sak du gör oftast flera gånger i veckan:
- Duschar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0