Kommande dagar

Idag kom mitt paket ifrån Gina! Melike :) ska behålla båda. Dock vet jag inte riktigt när jag ska använda  denna. Ge mig tips någon ? vill ju inte direkt gå runt och visa magen. Ska man ha den bara då man solar då eller ? men de är den ju typ för snygg för ;o  Haha...

Ska åka till SP med matlåda nu sen tar jag bussen till Bollnäs. I morgon ska jag till SKOLAN (!)
Först ska vi till Brandstationen och sen på eftermiddagen har vi prov. På freddag ska jag oxå till skolan så kommer mamma och mormor på efter middagen. Jag och mormor ska shoppa och hon ska betala allt !;) så får väl se om jag får med mig nå fint hem då.

På lördagen ska vi flytta grejer från lägenheten sen är det partaj som gäller för min del iallafall.
LÄNGTAR! Åh hoppas denna helg blir bra.
'
Pussi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0