idiot dag

pkte till skolan klockan halv elva. hade prov och redovisning missade precis tåget och tog bussen till söderhamn och sen vidare till bollnäs. åkte upp till fanny och gosade med hundvalparna så söta!! sen gick vi ner på gärdet och gick runt där träffade banger och käller. lekte runt med alexandra och så :) skit mysig dag! kom nyss hem.
och har duschat ska krypa ner och kolla på film snart. Får se om det blir skolan i morgon.
-
Hände även en sak idag som gjorde mig så himla ledsen. Att man kan anklaga någon som står en så nära. Trodde jag var mer i dina/era ögon. Att ni kände mig bättre än så. Så mycket som ni betyder för mig skullle aldrig göra er en fluga förnär och att du går runt och säger sådär är bara tragiskt. Det gör ont i mitt hjärta.
-
ps nu ska ja lägga mig med massa killar och sova. LOL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0