Gårdagen

Var hemma i Bollnäs till runt 7 då hämtade Jocke och Patrik upp mig, så åkte vi mot Alfta.
Helt dött men vi stannade en sväng på paus. Sen vidare mot Edsbyn, va hos Micke en stund kollade på folk som sprang kuta runt byn. Sen runt 10? Åkte vi till Alfta till någon Klang!
Skulle bära Jocke upp för alla trappor för han har gjort illa foten så ramlade jag baklänges och slog huvudet som fan. Skit ont idag haha.. Var hemma 12 i Edsbyn för jag måsta .
Hade en skit bra kväll iallafall ! Tack för den :D
-
Mormor väckte mig runt 6 i morse att jag måsta gå ut med hundarna då -.- Lagomt kul!!!
Sen låg jag i sängen till 11 kanske. Ätit lite för mår sjukt illa, haha. Ska pallra mig in i duschen oxå, eller om jag orkar med ett bad. :) Sen får jag sällskap :D Vet inte om vi blir hemma eller drar ut på galej! sånt som märks :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0