dagen

Gick på stan med Banger och mötte upp Käller och Borg gick på marknaden en sväng och sedan gick jag och käller och käkade tryckte nästan i mig en hel kebabrulle! Mådde illa hela dagen..
Sen mötte jag upp Fanny och så gick vi på marknaden ett BRA tag. Mötte upp Käller Banger och Borg igen gick till Karslund och satt där i 2-3h? om inte mer. Sedan gick jag käller och banger hem till mig och lyssnade på musik och chillade på balkongen.  Sen gick jag och banger och käkade på Max chili cheese & milkshake mmm!, och nu ligger vi och vilar på maten. Ska antingen dra till Arbrå eller gå ut och gå med Fanny :) Sånt som märks va som händer! pöss ha en fin kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0