7 Maj 2012

Ville bara börja med att säga..
Grattis världens bästa lillebror på 10-års dagen! Jag hoppas du får en super bra dag och massa presenter.
Hoppas vi ses snart.
Helgen då. Har varit lätt bästa på länge! Den bara sprang iväg .
På Fredagen åkte jag till skolan men drog därifrån för lärarna är så himla dum. Aja. Åkte till Bollnäs ut på dollar och sen med Marie till Byn. Väl i byn bytte jag bil och åkte ner till Gävle igen!;) Tillsammans med Mormor Gunilla Mamma och Dennis. Hade så jävla kul i bilen, haha! Skrattade så vi fick ont i kinderna.
Sen spelade vi Bingo vann lite då och då :) Dennis  vann mest :P Nybörjar tur! :)
Innan vi åkte hem drog vi in och käkade på donken. Haha där var de oxå kaos, eller a AS KUL!:P
tur att de va bara typ vi där, hahaha! var hemma typ 2 :) Då blev det sängen!
Fina pojkar!:) (thessans bild)
-
Lördan så åkte jag och dennis med putte och bea till Lottefors tror ja det va :) typ halv 9 på kvällen.
Där vare fest för Emil hos Emil!:) ASKUL vare! Seriöst hade det så himla bra där! :D åkte hem runt 5? därifrån :D
hade lätt stannat flera timmar till! Väl hemma så blev i "osams" och jag gick därifrån typ 5km? eller nå, på mörn kl6, satte mig i busskuren as full och satt där i 1½h så blev ja väckt av att han kom och sa förlåt :P Åkte vi hem till Mamma de var runt 9? La oss i sängen och slockande sen låg vi där hela dan tills vi åkte hem.

Sleten cheyyy igår morse hahahaha
Blev kväller tidigt.. Och nu är det skola igen! puhh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0