23 Maj 2012

Gårdagen var super bra! Vaknade & låg och drog mig. Tog bussen till byn 1140? Träffade Mamma & Dennis.
Sen tog jag 1345 bussen till Bollnäs och var med Fanny och Alexandra. Åh så himla härligt att se dom!!! <3
Åh pratade som att vi inte varit ifrån varandra. gick runt på stan och busade käkade glass. 


Sen kom mamma och mormor och hämtade mig vid halv 6 :) Åkte till Arbrå på bingo, snacka om att Bilbingo suger när man varit på dagbingo i gävle går så jävla sakta så det är helt sjukt. Usch ska inte på någon sån igen :P
Sen åkte jag med till Byn igen duschade och väntade på att Dennis skulle sluta..

Nu har jag precis vakna och ska åka till mamma och käka frulle :) !
Ingen aning om vad som händer idag men det är väl sånt som märks. LEDIG iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0