10 Maj 2012

Hejsan. Ett moment avbockat - redovisning bygglov omo en kvart ska vi även ha redovisning i små A sen är det bara. Detta kvar..
11/5 Modell + Prov
14/5 - Redovisning Kultur och Stil historia
15/5 - Mysdag
16/5 - Prov Marknadsföring
24/5 - Prov små A
11/5 Modell + Prov
14/5 - Redovisning Kultur och Stil historia
16/5 - Prov Marknadsföring
24/5 - Prov små A
SKÖNT.
Idag ska jag möta upp min Största Lilla syster Lovisa i Bollnäs hon kommer med bussen från byn när jag kommer med tåget ifrån Gävle. Så ska vi väl köpa nå gott och mysa ner i lägenheten i Bollnäs. För i morgon ska hon med mig till skolan så ska jag klippa och kanske färga henne. Vi har även ett prov i morgon..
Hoppas vi slutar efter det skulle vara skönt!..
Helgen vet jag inte riktigt vad som händer.. Hoppas på att va med en viss person SÅklart! men men som det verkar nu så verkar det inte direkt så..
Annars tänker jag dra på Cruisingen i Gävle vilket som.
Aja nu ska ja sluta babbla på :P
Jag i förrgår. Ge mig braväder!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0