Mina Produkter


1. Blemish Treating - ja ni hör ju på namnet. Använder jag morgon och kväll på "problem områden" med en bomulls tuss. Finns att köpa på apoteket för mindre än 100 :- kanske t.o.m under 50:- lappen minns inte!

2.  Dermalogical Brighten Up spf15 - färgad dagcreme med uv-skydd ger naturlig färgton, fukt och lyster. Används varje dag efter rengöring. Kostar 285:-

3. Kotoki oil - använder jag i topparna på håret. fungerar som alla andra olika oljor som finns till håret. vet dock inte var man kan köpa det eller hur mycket den kostar!

4. Stockholmsgruppen - "face cleanser for all skin types" använder jag för att ta bort sminket med. INTE ögonen.
kostar 139:-

5. Stockholmsgruppen - 15 minuters ansiktsmask. Använde denna mer förut. Den är helt ok! men nu håller jag mig till den till höger. Men denna kostar 129:-

6.  Dermalogical - "ready set scrub!"  Denna lerbaserade 2-i-1-produkt gör huden mjukare, renare och klarare. Polerar bort tilltäppande, döda hudceller som gör huden trött och glåmig.
235:-

Till min övriga hud efter dusch och rakning varierar jag mellan dessa.


Denna doftar HELT UNDERBART! cocos då alltså. och den ÄR skitbra, lagomt fet och sjunker in lagom fort! love it! 139:-


Denna fick jag av marcus i julklapp, vi brukar använda den som "massage" "olja" dock är det väl som body lotion luktar speciellt, men den är SJUKT bra!
129:-

denna mer sällan, men den luktar friskt och funkar nästaaan lika bra som dom andra två!
finns på ica för typ 50?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0