När man inte vet vad man är sugen på

Idag har jag varit duktig och skrivit CV. Skickat till lite olika ställen! hihi
Drog och käkade bakismat med älsk på MAX runt klockan 11, haha! ASgott vare iallafall!

(btw, finns inte så mycket att säga om kvällen. Oscar ricky och käller och ja o makkan satt och körde ölspel drog hemifrån runt halv 9, hann inte mer än till Hanna innan jag och marcus drog hem igen. Marcus fick fjortisfylla och spydde som en gris så fort han kom hem. SÅ våran kväll slutade med nattinatti kl 21 på kvällen!;)


Drog hem och har degat i sängen tillsammans. Han drog på bandy vid halv 7 och jag gick och köpte lite götta to myself. I morgon börjar praktiken. Jag börjar inte försen 12! yey! :D
önskar er en riktigt riktigt mysig söndag det ska jag ha! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0